Zpět

Yogoterie

Pro nový produkt Frozen Yogurt společnosti YOGOTERIE s.r.o. jsme připravovali webové stránky úplně od nuly.

Webové stránky mají zajímavý design, který má na první pohled zaujmout a koresponduje s celkovou komunikací firmy (ať už prostřednictvím textů či obalu produktu).

Web je plně responzivní – zobrazí se bez problémů na všech zařízeních.

Do webových stránek byl implementován věrnostní program pro zákazníky Yogoterie, kteří získají věrnostní kartu.

Provedené práce

Obrázek

Martina Krupauerová o nás říkáJednatelka společnosti YOGOTERIE s.r.o.

Pana Slavomíra Gavendu ze společnosti Extra-web jsme oslovili na základě doporučení našeho grafika, který s nimi měl sám v minulosti velmi pozitivní zkušenost při vytváření vlastního webu. Již od našeho prvního setkání jsme poznali, že máme možnost spolupracovat s opravdovými profesionály, kteří své práci naprosto rozumí. Extra-web nám vytvořil skvěle propracovanou a nadčasovou webovou stránku, která se skvěle hodí k produktu, který nabízíme, je přehledná a uživatelsky snadno přístupná. Nový web byl hotov v krátkém čase a od začátku fungoval bez jakýchkoli problémů. Na naše pozdější požadavky a dotazy pánové z Extra-webu reagovali vždy obratem a se 100 % snahou a ochotou vyjít zákazníkovi vstříc. Spolupráci s Extra-webem můžeme tedy po naší zkušenosti každému jedině doporučit!

O klientovi

Frozen yogurt – u nás zatím nepříliš známá pochoutka, která se pomalu ale jistě dostává do povědomí. Po ochutnání v zahraničí se ho trojice mladých ambiciózních lidí rozhodla přivézt a předtsavit i v ČR.

Před vypuštěním do světa nenechali nic náhodě – vyladili příchutě, nechali si zpracovat kvalitní korporátní identitu, perfektně navrhnout stánek i web. Při otevření vše fungovalo, jak má a my doufáme, že ještě hodně dlouho fungovat bude.